1allt-och-lite-till

Alla inlägg den 24 januari 2014

Av Allt-och-lite-till - 24 januari 2014 20:34

Tjenare!
Idag har faktist varit en toppendag hihi, skolan har varit allmänt soft om jag får vara ärlig haha. Vi gjorde nästan ingenting idag. Dagens höjdpunkt var att vi fick fika i slutet av skoldagen. Innan jag åkte hem gick jag och Nelly och solade solarium. Vi kommer hem till mig och ringer Emelie, efter att hon städade klart kom hon haha. Vi kollade på film och fikade. Nu ligger jag och Emelie här och kollar film igen! Det blir sleepover idag hihi. Juste igår bokade jag och mamma spa till på lördag om en vecka hihi kommer bli toppen. Samma dag som vi ska på spa blir det fest för min del på kvällen, (min favorit idol kommer) det kommer bli en toppen dag med mammi och sen kvällen med mina favoriter. Jag beställde hem en klänning och ett par passande skor som jag kan ha på festen (bilder nedanför) Vi hörs snart igen hoppas ni njuter av vår blogg. Puss på er så länge / Shuke

Av Allt-och-lite-till - 24 januari 2014 20:02

Hallo alla! Ville bara rekommendera en sida som heter campadre som lägger ut kampanjer varje dag på olika saker. Just nu har de kampanj på jofama och annat gött. Snart kommer det kampanj på tex. Rya ban, rock and blue och annat fint. Så checka in denna länken:
http://campadre.se/home/

//Lovisa

Av Allt-och-lite-till - 24 januari 2014 19:03

Hallo! Nu tänkte jag käka lite gott, se lte paradise hotel, sen en film och ta det allmänt chill! Idag har jag inte gjort ett piss rättare sagt, förutom att jag har rensat mina lådor under sängen! Hittade massa gamla saker jag gjort i skolan, jag säger bara herregud vad höll man på med egentligen?aja
Ha det gött
//Lovisa

Av Allt-och-lite-till - 24 januari 2014 18:48

Tjena! Är nu hemma hos farmor och farfar för att fira farmor, hon fyller år idag. Det är alltid lika mysigt och träffa de gamla i släkten och lyssna på när dem berättar gamla historier. Har precis ätit god smörgåstårta och man kan ju hoppas att det blir någon efterrätt. Har nu en trevlig kväll framför mig och jag hoppas att ni har det också !? /Hilda

Av Allt-och-lite-till - 24 januari 2014 18:05

Hejsan! Idag har jag bara varit ute hela eftermiddagen och åkt pulka typ, haha! Det är faktiskt väldigt kul fast att man 15 år. Efter jag hade åkt pulka så gick jag in och åt en härlig riktigt mysig fika. Jag drack varm choklad och jag bara kände som jag var helt röd om kinderna efter att jag varit ute och åkt pulka, kändes som om jag var barn igen, mysigt..!

Nedanför lägger jag även in lite bilder som kanske kan inspirera er nu i vintermörkret :)
Ha en trevlig fredagskväll! // Vilma

Presentation


Tjenare!
Vi är 6 tjejer på 15 bast som ska blogga här. Idéen bara slog oss, liksom varför inte?
Vi kommer skriva om lite allt möjligt, japp allt och lite till.
Läs och sprid gärna! Många kramar från oss.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards